Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dachów oraz prace dekarskie na obiektach Zamawiającego: Stacja Uzdatniania Wody w Klępsku, Stacja Uzdatniania Wody w Sulechowie - budynek biurowy oraz budynek kotłowni, hurtowni budowlanej i zakładu elektrycznego przy ul. Poznańskiej w Sulechowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dachów oraz wykonaniu prac dekarskich na obiektach Zamawiającego: Stacja Uzdatniania Wody w Klępsku, Stacja Uzdatniania Wody w Sulechowie - budynek biurowy oraz budynek kotłowni, hurtowni budowlanej i zakładu elektrycznego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie podzielone na 3 zadania:
Zad. 1. Ocieplenie dachu na Stacji Uzdatniania Wody w Klępsku polegające na:
a) pomalowaniu farbą olejną elementów metalowych, miniowanie - ok. 140 m2,
b) ułożeniu izolacji poziomych przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych układanych na wierzchu konstrukcji na zaprawie ze skosami przy okapie - ok. 140 m2,
c) przymocowaniu płyt, o których mowa w punkcie b) łącznikami metalowymi do łat stalowych - ok. 500 szt.,
d) pokryciu dachów papą termozgrzewalną (1 - warstwowe) - ok. 140 m2,
e) wykonaniu obróbek z papy nawierzchniowej - ok. 5,6 m2.
Zad. 2. Modernizacja dachu budynku biurowego na Stacji Uzdatniania Wody w Sulechowie, przy ul. Wojska Polskiego polegająca na:
a) rozebraniu pokrycia z dachówek (dachówka karpiówka, pokrycia podwójne) - ok. 174,18 m2,
b) przemurowaniu kominów z cegieł, ponad 0,5 m3/miejsce - ok. 2,4 m3,
c) rozebraniu konstrukcji więźb dachowych, ołacenie dachu - ok. 174,18 m2,
d) rozebraniu konstrukcji więźb dachowych - deski okapowe, gzymsowe wiatrowe - ok. 39,4 m2,
e) wymianie deskowania lub łacenia dachów (deskowanie z desek na styk, grubości 25 mm) - ok. 50,32 m2,
f) wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym skrzyniowym - ok. 6,425 m3,
g) rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 19,3 m,
h) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 26,2 m,
i) ołaceniu połaci dachowych łatami 38 x 50 mm w rozstawie 16-24 cm - ok. 174,18 m2,
j) ołaceniu połaci dachowych łatami 38 x 50 mm w rozstawie ponad 24 cm - kontrłaty - ok. 174,18 m2,
k) wykonaniu izolacji z folii przymocowanej do konstrukcji drewnianej - ok. 174,18 m2,
l) pokryciu dachów - dachówka zakładkowa cementowa - ok. 174,18 m2,
m) wymianie elementów konstrukcyjnych dachu:
- koniec krokwi - 1 szt.,
- krokwie zwykłe i kleszcze - ok. 51,4 m,
- murłaty i podwaliny - ok. 30,8 m,
- krokwie narożne, koszowe - ok. 9,4 m,
- miecze lub zastrzały w szczytach dachowych - ok. 10 m,
n) wykonaniu wyłazu dachowego - ok. 0,405 m2,
o) wykonaniu różnych obróbek z blachy z cynku przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - ok. 3,96 m2,
p) zamontowaniu rynien dachowych z blachy z cynku (półokrągłe o średnicy 15 cm) - ok. 19,3m,
q) zamontowaniu rur spustowych z blachy z cynku (okrągłe o średnicy 10 cm) - ok. 26,2 m,
r) rozbiórce pokrycia z papy na dachach drewnianych:
- pierwsza warstwa - ok. 5,4 m2,
- następna warstwa - ok. 5,4 m2 x 2,
s) wymianie pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (z blachy z cynku) - ok. 2,43 m2,
t) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną (dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniej - krycia 5,7 mm) - ok. 5,4 m2,
u) wymianie deskowania dachów (na styk, deski 25 mm) - ok. 5,4 m2,
v) wykonaniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o grubości 120 mm (pionowa z płyt układanych na sucho) - ok. 145,14 m2,
w) wykonaniu izolacji z folii przymocowanej do konstrukcji drewnianej - ok. 145,14 m2.
Zad. 3. Roboty blacharsko - dekarskie na budynku kotłowni, hurtowni budowlanej i zakładu elektrycznego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie polegające na:
a) rozebraniu pokrycia z papy (dach betonowy, 1 warstwa - wzdłuż pasa nadrynnowego) - ok. 71,8 m2,
b) wykonaniu drobnych napraw pokrycia z papy (wstawianie łat do 1 m2) - ok. 12 szt.,
c) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną (jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia) - ok. 452,34 m2,
d) wymianie pokrycia murów ogniowych pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (blacha ocynkowana) - ok. 72,37 m2,
e) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną:
- obróbki z papy wierzchniego krycia - ok. 27,22 m2,
- listwy dociskowe obróbek z papy kominów i ścianek ogniowych, obróbka z blachy z cynku - ok. 3,732 m2,
f) rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 71,8 m,
g) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 15,6 m,
h) zamontowaniu rynien dachowych z blachy ocynkowanej (półokrągłe o średnicy 12 cm) - ok. 71,8 m,
i) zamontowaniu rur spustowych z blachy ocynkowanej (okrągłe o średnicy 10 cm)- ok. 15,6 m,
j) demontażu:
- przewodów uziemiających i odgromowych na dachu stromym (płaskownik lub pręt) - ok. 135,5 m,
- wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim (podłoże papa na betonie) - ok. 170 szt.,
k) wymianie przewodów instalacji odgromowej na dachach na uprzednio zamocowanych wspornikach (dach płaski, pręt o przekroju do 200 mm2) - ok. 6,5 m,
l) wymianie wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim, pokrytym papą na betonie - ok. 9 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.
2. Podczas wykonywania prac należy zachować czystość w obrębie obiektów, na których będą wykonywane roboty (szczególnie w obrębie Stacji Uzdatniania Wody w Klępsku i Sulechowie).
3. Zakres robót został określony w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. Niemniej każdy Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz oszacować ilość prac i ich zakres i na tej podstawie określić wynagrodzenie ryczałtowe, gdyż wynagrodzenie ryczałtowe obejmować będzie także prace, których Wykonawca nie przewidział i które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać także inne, nie przewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę, a w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, urządzenie terenu budowy, koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający nie przewiduje dokonywania przedpłat na roboty będące przedmiotem zamówienia.
6. Materiały użyte do wykonania zadania inwestycyjnego muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać:
- Polskim Normom,
- wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
7. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym.
8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace:
a) Okres gwarancji ustala się dla każdego obiektu na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń dla poszczególnych zadań, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny.
b) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w zdaniu 1, Wykonawca musi:
1.1. załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy);
1.2. załączyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.3. dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres robót objętych zamówieniem będzie wypłacane po zakończeniu i odebraniu poszczególnych zadań będących przedmiotem umowy;
1.4. być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł;
1.5. wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykazać się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji dachu lub wykonywaniu prac dekarskich o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert.
3. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający nie ogranicza udziału Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji da Wykonawców, tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Przy zawieraniu umów stosuje się postanowienia art. 6471 Kodeksu cywilnego.
5. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać w treści wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie w formie umowy cywilnej (umowa konsorcjum) zgodnie z postanowieniami punktu 16.9. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
6. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę >>spełnia<< natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę >>nie spełnia<< i zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Wykonawcy.
2. Dane Wykonawcy.
3. Oświadczenie, że Wykonawca / konsorcjum spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji dachu lub wykonywaniu prac dekarskich o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.
8. Zaakceptowany projekt umowy.
9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.7, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP.
Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty opisane w ust. 5. - 7. muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący.
10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r., Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl Sekcja Zamówienia publiczne/Wg ustawy PZP/2010.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne »SuPeKom« Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocieplenie dachu na Stacji Uzdatniania Wody w Klępsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na:
a) pomalowaniu farbą olejną elementów metalowych, miniowanie - ok. 140 m2,
b) ułożeniu izolacji poziomych przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych układanych na wierzchu konstrukcji na zaprawie ze skosami przy okapie - ok. 140 m2,
c) przymocowaniu płyt, o których mowa w punkcie b) łącznikami metalowymi do łat stalo-wych - ok. 500 szt.,
d) pokryciu dachów papą termozgrzewalną (1 - warstwowe) - ok. 140 m2,
e) wykonaniu obróbek z papy nawierzchniowej - ok. 5,6 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja dachu budynku biurowego na Stacji Uzdatniania Wody w Sulechowie, przy ul. Wojska Polskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na:
a) rozebraniu pokrycia z dachówek (dachówka karpiówka, pokrycia podwójne) - ok. 174,18 m2,
b) przemurowaniu kominów z cegieł, ponad 0,5 m3/miejsce - ok. 2,4 m3,
c) rozebraniu konstrukcji więźb dachowych, ołacenie dachu - ok. 174,18 m2,
d) rozebraniu konstrukcji więźb dachowych - deski okapowe, gzymsowe wiatrowe - ok. 39,4 m2,
e) wymianie deskowania lub łacenia dachów (deskowanie z desek na styk, grubości 25 mm) - ok. 50,32 m2,
f) wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki samochodem ciężarowym skrzyniowym - ok. 6,425 m3,
g) rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 19,3 m,
h) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 26,2 m,
i) ołaceniu połaci dachowych łatami 38 x 50 mm w rozstawie 16-24 cm - ok. 174,18 m2,
j) ołaceniu połaci dachowych łatami 38 x 50 mm w rozstawie ponad 24 cm - kontrłaty - ok. 174,18 m2,
k) wykonaniu izolacji z folii przymocowanej do konstrukcji drewnianej - ok. 174,18 m2,
l) pokryciu dachów - dachówka zakładkowa cementowa - ok. 174,18 m2,
m) wymianie elementów konstrukcyjnych dachu:
- koniec krokwi - 1 szt.,
- krokwie zwykłe i kleszcze - ok. 51,4 m,
- murłaty i podwaliny - ok. 30,8 m,
- krokwie narożne, koszowe - ok. 9,4 m,
- miecze lub zastrzały w szczytach dachowych - ok. 10 m,
n) wykonaniu wyłazu dachowego - ok. 0,405 m2,
o) wykonaniu różnych obróbek z blachy z cynku przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm - ok. 3,96 m2,
p) zamontowaniu rynien dachowych z blachy z cynku (półokrągłe o średnicy 15 cm) - ok. 19,3m,
q) zamontowaniu rur spustowych z blachy z cynku (okrągłe o średnicy 10 cm) - ok. 26,2 m,
r) rozbiórce pokrycia z papy na dachach drewnianych:
- pierwsza warstwa - ok. 5,4 m2,
- następna warstwa - ok. 5,4 m2 x 2,
s) wymianie pokrycia murów ogniowych, pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (z blachy z cynku) - ok. 2,43 m2,
t) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną (dwuwarstwowe pokrycie z papy per-forowanej oraz papy wierzchniej - krycia 5,7 mm) - ok. 5,4 m2,
u) wymianie deskowania dachów (na styk, deski 25 mm) - ok. 5,4 m2,
v) wykonaniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o grubości 120 mm (pionowa z płyt układanych na sucho) - ok. 145,14 m2,
w) wykonaniu izolacji z folii przymocowanej do konstrukcji drewnianej - ok. 145,14 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty blacharsko - dekarskie na budynku kotłowni, hurtowni budowlanej i zakładu elektrycznego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na:
a) rozebraniu pokrycia z papy (dach betonowy, 1 warstwa - wzdłuż pasa nadrynnowego) - ok. 71,8 m2,
b) wykonaniu drobnych napraw pokrycia z papy (wstawianie łat do 1 m2) - ok. 12 szt.,
c) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną (jednokrotne pokrycie papą wierzch-niego krycia) - ok. 452,34 m2,
d) wymianie pokrycia murów ogniowych pasów pod- i nadrynnowych, wyskoków, pasów elewacyjnych, gzymsów i krawędzi balkonów (blacha ocynkowana) - ok. 72,37 m2,
e) naprawie pokryć dachowych papą termozgrzewalną:
- obróbki z papy wierzchniego krycia - ok. 27,22 m2,
- listwy dociskowe obróbek z papy kominów i ścianek ogniowych, obróbka z blachy z cynku - ok. 3,732 m2,
f) rozebraniu rynien z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 71,8 m,
g) rozebraniu rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - ok. 15,6 m,
h) zamontowaniu rynien dachowych z blachy ocynkowanej (półokrągłe o średnicy 12 cm) - ok. 71,8 m,
i) zamontowaniu rur spustowych z blachy ocynkowanej (okrągłe o średnicy 10 cm)- ok. 15,6 m,
j) demontażu:
- przewodów uziemiających i odgromowych na dachu stromym (płaskownik lub pręt) - ok. 135,5 m,
- wsporników odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim (podłoże papa na betonie) - ok. 170 szt.,
k) wymianie przewodów instalacji odgromowej na dachach na uprzednio zamocowanych wspornikach (dach płaski, pręt o przekroju do 200 mm2) - ok. 6,5 m,
l) wymianie wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim, pokrytym papą na betonie - ok. 9 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.