Sulechów: Utwardzenie ciągu komunikacyjnego z użyciem kostki typu >>polbruk<< na cmentarzu komunalnym w Sulechowie
Numer ogłoszenia: 289388 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie ciągu komunikacyjnego z użyciem kostki typu >>polbruk<< na cmentarzu komunalnym w Sulechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utwardzeniu ciągu komunikacyjnego bocznej alei cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Sulechowie, na lewo od głównego ciągu komunikacyjnego, pomiędzy starym a nowym sektorem cmentarza - aktualnie użytkowanym, na całej długości i szerokości z użyciem kostki typu >>polbruk<<, na które składa się w szczególności: a) rozebranie istniejących krawężników betonowych (długość 115m x 2). Materiał rozbiórkowy należy zagospodarować we własnym zakresie, b) mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie I-IV kat. (powierzchnia 334 m2). Głębokość koryta winna zapewnić możliwość ułożenia odpowiednich grubości warstw nawierzchni zapewniających jej trwałość i niezmienny profil powierzchni, c) wykonanie podbudowy z tłucznia lub podsypki cementowo-piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym (powierzchnia 334 m2), o grubości zapewniającej trwałość i niezmienny profil powierzchni, d) ułożenie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej o grubość 8 cm, kolor grafitowy (powierzchnia 334 m2), wytrzymującej nacisk powierzchniowy samochodu o masie całkowitej do 16 ton, odpowiadającej kolorem i kształtem kostce już ułożonej na cmentarzu, e) wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki, f) ułożeniu krawężników/obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (długość 115 m x 2), UWAGA: Powierzchnie z kostek typu >>polbruk<< należy ukształtować w sposób umożliwiający powierzchniowe odprowadzanie wód opadowych. 2. Podczas wykonania prac należy zachować ciszę i spokój stosownie do miejsca wykonywania prac, jakim jest cmentarz oraz zachować czystość w obrębie remontowanego obiektu (stały wywóz nieczystości powstałych w wyniku wykonywania prac np. rozebrane krawężniki, itp.). Dodatkowo należy dostosować tryb pracy do warunków panujących na cmentarzu, w taki sposób aby nie utrudniać korzystania z cmentarza oraz normalnej pracy związanej z obiektem (np. pogrzebu, pochówku). 3. Zakres robót został określony w punkcie 3.1. Instrukcji dla Wykonawców. Niemniej każdy Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej obiektu oraz oszacować ilość prac i ich zakres i na tej podstawie określić wynagrodzenie ryczałtowe, gdyż wynagrodzenie ryczałtowe obejmować będzie także prace, których Wykonawca nie przewidział i które nie zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Określone przez Wykonawcę wynagrodzenie ryczałtowe musi uwzględniać także inne, nie przewidziane składniki wpływające na ostateczną cenę, a w szczególności wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zabezpieczające, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego, urządzenie terenu budowy, koszt zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać: - Polskim Normom, - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać właściwe dokumenty zgodnie z prawem budowlanym. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace: - Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, który stanowi równocześnie dokument gwarancyjny. - W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania prac 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na roboty będące przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Zasady i formy wnoszenia wadium określono w pkt. 13.1 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oferta Wykonawcy. - Dane Wykonawcy. - Przedmiar robót sporządzony przez Oferenta. - Zaakceptowany wzór umowy. - W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 8.6, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy zmianę jej postanowień w następujących przypadkach: - gdy zmianie ulegnie nazwa przedmiotu zamówienia, numery kont bankowych, siedziba którejkolwiek ze stron, - gdy zmianie ulegną przedstawiciele stron, - gdy zmianie ulegnie Wykonawca przedmiotu zamówienia (np.: w związku z przejęciem jednego Wykonawcy przez drugiego), - gdy zmiana dotyczy zlecenia części zamówienia podwykonawcom (zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmian tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy), - gdy zmianie ulegnie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia stawka podatku od towarów i usług VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl Sekcja Zamówienia publiczne/wg ustawy PZP/2010
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne »SuPeKom« Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie