Sulechów: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 16886 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko - ładowarki spełniającej następujące minimalne wymagania techniczne i jakościowe: a) opis parametrów technicznych: - rok produkcji 2010 lub 2011, - norma spalin TIER III, - masa całkowita maszyny maks. 8070 kg, - silnik wysokoprężny szesnastozaworowy o mocy znamionowej min. 100 kM, - przednia oś skrętna, - napęd koparko - ładowarki na dwie osie z możliwością napędu na jedną oś, - instalacja elektryczna 12V spełniająca wymogi normy IP69, - alternator o mocy nie wyższej niż 100A, - koła przednie o rozmiarze 20 cali, koła tylne o rozmiarze 26 cali, - pompa wielotłoczkowa, - przepływ w pompie hydraulicznej min. 165 l/min, - sterowanie częścią koperkową i ładowarkową za pomocą joysticków, - przekładnia typu Autoshift - 6 biegów do przodu, 4 biegi do tyłu, - blokada zmiennika momentu obrotowego, - blokada tylnego mechanizmu różnicowego, - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym min.250 bar, - zbiornik paliwa min. 160l, - kabina operatora ogrzewana spełniająca standardy ROPS / FOPS z obrotowym fotelem i - - poziomem hałasu do 75 dB, lusterka zewnętrzne i wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, b) opis parametrów eksploatacyjnych: - pojemność łyżki ładowarkowej min. 1 m3, łyżka wielofunkcyjna dzielona z widłami i - amortyzacją, - wysokość załadunku łyżką ładowarkową min. 3,2 m, - ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 3100 kg, - siła skrawania łyżki ładowarkowej min. 6500 kg, - samopoziomowanie łyżki ładowarkowej, - układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, - głębokość kopania min. 5,90 m, - zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia min. 6,50 m, - siła skrawania łyżki koparkowej min. 6200 kg, - udźwig przy złożonym ramieniu min. 1800 kg, - kąt obrotu łyżki koparkowej min. 200o, - maszyna wyposażona w SRS, układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas - transportu, - maszyna wyposażona w urządzenie (przepływomierz) zliczające ilość zużytego paliwa, c) opis wyposażenia dodatkowego: - łyżka koparkowa o szerokości min. 800 mm z zębami, montaż szybkozłączem, - łyżka koparkowa, o szerokości min. 350 mm z zębami, montaż szybkozłączem, - łyżka skarpująca 1500 mm, montaż szybkozłączem, - instalacja hydrauliczna do niezależnego podłączenia narzędzi ręcznych np. młot o wadze - 25 kg, pompa do odwadniania wykopów o przepływie 20 dm3 / min., - instrukcje eksploatacji i konserwacji koparko - ładowarki w języku polskim (instrukcja eksploatacji, instrukcja obsługi zawierająca m.in. charakterystykę techniczną sprzętu, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych), książki gwarancyjne koparko - ładowarki i zainstalowanego sprzętu, książkę przeglądów serwisowych, - katalog części zamiennych, - - trójkąt ostrzegawczy, - tablica wyróżniająca, - gaśnica, - światło ostrzegawcze pulsujące umieszczone na dachu kabiny, - instalacja radiowa z odtwarzaczem CD, - smarownica, - apteczka, d) opis pozostałych wymagań: - bezpłatny okres serwisowania koparko - ładowarki do 2000 mth pracy (minimum cztery przeglądy) łącznie z wymianą filtrów, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt zakupu koparko - ładowarki, - zapewnienie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego dla zaproponowanej koparko - ładowarki z czasem reakcji do 24 h od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie. Zamawiający dopuszcza możliwość serwisowania koparko - ładowarki w siedzibie Zamawiającego, - autoryzowany serwis stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. Serwis musi posiadać stosowny dokument producenta wskazujący, że ten serwis ma uprawnienia do naprawy, przeglądów, itp., sprzętu zaproponowanego przez Wykonawcę (Wykonawca złoży jako załącznik do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanej przez niego koparko - ładowarki punkt serwisowy znajduje się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. Najpóźniej w dniu dostawy koparko - ładowarki do siedziby Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć umowę podpisaną pomiędzy Wykonawcą a serwisem regulującą współpracę pomiędzy nimi w zakresie serwisowania zaproponowanej koparko - ładowarki oraz dokument potwierdzający autoryzację zaproponowanego serwisu), - Wykonawca musi być przedstawicielem producenta i potwierdzić to stosownym dokumentem (m.in. wskazującym, że Wykonawca jest uprawniony przez producenta do sprzedaży zaproponowanej przez niego w ofercie marki koparko - ładowarki i uznającym Wykonawcę za przedstawiciela firmy, której sprzęt Wykonawca zaproponował), - koparko - ładowarka powinna posiadać deklarację zgodności produktu pod względem jakości, odpowiadać wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać wymagane certyfikaty, m.in. certyfikat zgodności CE oraz dopuszczenie do obrotu prawnego na terenie Unii Europejskiej, - główne elementy napędowe i konstrukcyjne muszą być wykonane przez jednego producenta (silnik, mosty, skrzynia biegów), - Wykonawca w ramach dostawy nowej koparko - ładowarki zobowiązany jest do odkupienia od Zamawiającego używanej koparko - ładowarki HSW typ 9.50 (silnik IVECO), rok produkcji 2003 wraz z osprzętem (wysięgnik teleskopowy, łyżka ładowarkowa z ostrzem i widłami, dodatkowa łyżka koparkowa o poj. 0,1 m3), stanowiącej jego wyłączną własność, wolną od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie stanowiącej przedmiotu zabezpieczenia (na dzień 17.01.2011 r. licznik wskazuje 5276 mth pracy). Zamawiający ustala minimalną cenę zakupu używanej koparko - ładowarki HSW na kwotę 50.000,00 zł netto plus należny podatek VAT. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się ze stanem faktycznym koparko - ładowarki HSW, gdyż wyklucza się jakiekolwiek roszczenia Wykonawcy względem Zamawiającego wynikające z jej stanu technicznego. Zamawiający przekaże wraz z koparko - ładowarką HSW wszelkie dokumenty będące w jego posiadaniu i niezbędne do jej prawidłowej eksploatacji. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt odbiór koparko - ładowarki HSW z siedziby Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego dostarczonej nowej koparko - ładowarki. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dla zaproponowanej nowej koparko - ładowarki: 2.1 Okres gwarancji ustala się do 2000 mth pracy koparko - ładowarki, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 2.2 W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad dostarczonej koparko - ładowarki oraz wad urządzeń i materiałów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny autoryzowany serwis gwarancyjny z czasem reakcji do 24 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym problemie. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać serwisu koparko - ładowarki w okresie gwarancji w miejscu jego pracy lub w przypadku konieczności odstawienia koparko - ładowarki do serwisu na koszt Wykonawcy. Autoryzowany serwis koparko - ładowarki winien znajdować się w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 2.3 W okresie gwarancji Wykonawca wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne do 2000 mth pracy koparko - ładowarki (minimum cztery przeglądy) łącznie z wymianą filtrów, płynów, olejów, itp. wliczony w koszt zakupu koparko - ładowarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3, 42.42.00.00-6, 43.64.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta Wykonawcy; 2. Dane Wykonawcy; 3. Zaakceptowany wzór umowy; 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 8.6, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 5. W przypadku składania oferty przez osobę fizyczną lub w przypadku gdy osoba fizyczna jest jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy zmianę jej postanowień w następujących przypadkach: 1. gdy zmianie ulegnie nazwa przedmiotu zamówienia, nazwa i/lub siedziba którejkolwiek ze stron - zmiana niniejsza nastąpi w formie aneksu do umowy w ten sposób, że zmianie ulegną zapisy, w których użyto nazwy przedmiotu zamówienia, numery kont bankowych, nazwy i/lub siedzib, 2. gdy zmianie ulegną przedstawiciele stron - zmiana niniejsza nastąpi w formie aneksu do umowy w ten sposób, że zmianie ulegną zapisy, w których użyto danych przedstawiciela którejkolwiek ze stron, 3. gdy zmianie ulegnie Wykonawca dostaw (np.: w związku z przejęciem jednego Wykonawcy przez drugiego) - zmiana niniejsza nastąpi w formie aneksu do umowy w ten sposób, że zmianie ulegną zapisy, w których użyto nazwy Wykonawcy, 4. gdy zmiana dotyczy zlecenia robót podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie wymagać będzie podpisania aneksu do umowy i możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmian tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; zmiana umowy dotycząca zlecenia robót podwykonawcom, jest dopuszczalna, gdy przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości usług stanowiących przedmiot zamówienia, do uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest z uwagi na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 5. gdy zmianie ulegnie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia stawka podatku od towarów i usług VAT - zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy w ten sposób, że zmianie ulegnie stawka podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl sekcja Zamówienia publiczne/wg ustawy PZP/2011
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie - do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne »SuPeKom« Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.03.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie